چیپس پاستا :ترند جذاب و خوشمزه ی تیک تاکی

چیپس پاستا یک میان وعده سرگرم کننده است که می توان به تنهایی از آن لذت برد، یا حتی به عنوان یک چاشنی برای سالادها و سوپ ها! چه بخواهید آن ها را در فر بپزید و چه آن ها را سرخ کنید، کلید دستیابی به چیپس های ترد و خوش مزه ماکارونی این است که آن ها را با دقت نگاه کنید تا مطمئن شوید که نمی سوزند.

با رعایت این نکات و دستور العمل ساده ای که در بالا ارائه شد، می توانید هر بار یک دسته کامل از چیپس های ماکارونی طعم دار را تهیه کنید. امیدوارم که این دستورالعمل را امتحان کنید، و اگر این کار را انجام دادید، فراموش نکنید که نظرات خود را با من در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دوست دارم از تو بشنوم!

هر از گاهی یک روند غذایی جدید تیک تاک در فیدهای ما ظاهر می شود و ما از امتحان کردن آن هیجان زده می شویم! چیپس های پاستا در سال ۲۰۲۱ با میلیون ها بازدید در تیک تاک بسیار محبوب شدند.

یکی از دلایل محبوبیت چیپس ماکارونی این است که در این دستور پخت از مواد اولیه ساده ای که در آشپزخانه خود دارید استفاده می شود. همچنین همه کاره است، زیرا شما می توانید از انواع مختلف پاستا و چاشنی ها برای ایجاد ترکیبات طعم منحصر به فرد خود استفاده کنید. علاوه بر این، جایگزین سالم تری برای چیپس سیب زمینی سنتی است، زیرا این چیپس ها به جای سرخ کردن عمیق، سرخ می شوند.

منو آنلاین رستوران

چیپس پاستا را به عنوان اشتهاآور یا اسنک، با یک کاسه مارینارا، مزرعه یا گوآکامول برای غوطه ور کردن سرو کنید.

کریسپی و کرانچی! چیزی که شما در مورد این چیپس پاستا دوست خواهید داشت، خرد شدن آن است. ماکارونی پخته شده پخته شده یا سرخ شده است تا چیپس پاستای فوق العاده ترد تولید شود، و آن ها عالی هستند.

مواد لازم ساده: تمام چیزی که برای تهیه این مواد لازم دارید ماکارونی، روغن و چند چاشنی است. شرط می بندم که تو هم اکنون آن را در آشپزخانه ات داری!

مواد لازم و جانشین ها:
در ادامه می توانید این میان وعده ساده را تهیه کنید:

پاستا: همیشه از شکل های پاستا کوتاه برای پاستاها استفاده کنید. همچنین به یاد داشته باشید که بهترین شکل ها آن هایی هستند که دارای برجستگی یا مرکز توخالی هستند. چون معمولا در زمان سرخ کردن یا پختن، پاستاها را نگه می دارند و به خوبی ترد می شوند. از پاستاهایی که خیلی کوچک هستند مانند ماکارونی آرنج دوری کنید چون ممکن است در هنگام پختن ترد نشوند. از جمله بازیکنان مورد علاقه من می توان به فرفال، ریگاتونی، زیتی و فوسیلی اشاره کرد.
روغن: روغن برای طعم دادن و ترد کردن چیپس ها مهم است. از آن صرف نظر نکنید! بین روغن زیتون (نه خیلی خالص)و روغن آووکادو برای بهترین طعم انتخاب کنید. اگر می خواهید روغنی با طعم خنثی میل کنید، به سراغ کانولا یا روغن گیاهی بروید زیرا این روغن ها دارای نقاط دود بالایی هستند و به خوبی کار می کنند.
فصل ها: با چاشنی ها خوش بگذرانید و تا زمانی که ترکیب طعمی را که دوست دارید پیدا نکردید، تجربه کنید! من معمولا پودر سیر، پاپریکا دودی و اورگانو مصرف می کنم. یکی دیگر از گزینه های خوب، چاشنی خشکبار (خانگی یا فروشگاهی)است و چاشنی همه چیزکی دیگر از گزینه های خوش مزه ای است که فکر می کنم عاشق آن خواهید شد!

دستور پخت چیپس پاستا
لیست کامل مواد تشکیل دهنده و مقادیر آن را می توانید در کارت  زیر پیدا کنید.

دستور پخت:

ماکارونی را طبق دستورالعمل بسته بندی در آب شور بپزید تا به صورت آل دنت درآید. زمانی که پاستا پخته می شود، سرخ کن را تا دمای ۳۷۵ درجه فارنهایت (۱۹۰ درجه سانتی گراد)گرم کنید.
فصل: ماکارونی را در ظرفی بریزید و آن را با سبزی، آووکادو یا روغن کانولا تفت دهید و مطمئن شوید که ماکارونی به طور یکنواخت پوشیده شده است. سپس چاشنی ها و پارمسان رنده شده را به آن اضافه کرده و میل کنید.
Air Fry: ماکارونی را در یک لایه در سبد هوا پخش کنید. سعی کنید پاستا را بیش از حد شلوغ نکنید، چرا که این کار از سفت شدن درست آن جلوگیری می کند. برای ۱۰ تا ۱۲ دقیقه درون اجاق گاز بپزید و هر چند دقیقه یک بار سبد را تکان دهید تا مطمئن شوید که چیپس های ماکارونی به طور یکنواخت می پزند.
در صورت لزوم، چیپس ماکارونی را به مدت ۲ – ۱ دقیقه دیگر در سرخ کن بپزید تا چاشنی ها برشته شوند و بافت تردی ایجاد شود. چیپس های ماکارونی را از روی اجاق گاز بردارید و بگذارید چند دقیقه قبل از سرو خنک شوند.

مواد لازم برای چیپس پاستا

نکاتی برای ساخت بهترین چیپس پاستا

از پاستای با کیفیت بالا استفاده کنید: کیفیت پاستایی که استفاده می کنید می تواند بر بافت و طعم چیپس ها تاثیر بگذارد. یک ماکارونی با کیفیت خوب انتخاب کنید که شکل خود را حفظ کند و در هنگام جوشیدن آبدار نشود، همچنین از نوع ماکارونی که سطح بسیار صافی دارد، اجتناب کنید.
از مقدار مناسب روغن استفاده کنید: حتما از روغن کافی برای پوشش یکنواخت ماکارونی استفاده کنید، زیرا این کار به ترد شدن ماکارونی و قهوه ای شدن آن کمک می کند. اما همچنین دقت کنید که از روغن زیاد استفاده نکنید، زیرا می توانید به چیپس های چرب برسید.
سخاوتمندانه فصل کنید: حتما با انتخاب چاشنی ها و ادویه ها، چیپس های ماکارونی را سخاوتمندانه فصل کنید، زیرا این کار باعث افزایش طعم و خوش مزه تر شدن آن ها می شود.
سبد را هر ۲ دقیقه یک بار تکان دهید. من این را از راه سخت یاد گرفتم، ۵ دقیقه دور شدم، و چیپس پاستایم از یک طرف سوزانده شد! تکان دادن سبد حتی به پخت وپز هم منجر خواهد شد.
نان چیپس ماکارونی درست کنید! چیپس های ماکارونی سرخ شده در هوا را در سبد کاغذی قرار دهید. با پنیر و نان شیرینی مورد علاقه تان سرو کنید. هوا را تا زمانی که پنیر آب شود، مرطوب کنید.

لذت ببرید نوش جان!

 

منوی خودتو بساز

کافیه که فرم ثبت نام رو پر کنید کارشناسان ما د ر اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.